2010/01/24

Reklama Okay



Ružomberok, 22. januára 2010

Podľa mojej mienky porušuje táto reklama tieto zásady Etického kódexu Rady pre reklamu:


I. časť
3.2. Reklama musí byť slušná, čestná. Musí byť pripravovaná s pocitom zodpovednosti voči spotrebiteľovi.

II.časť
1.1. Reklama nesmie obsahovať také tvrdenia a vizuálne prezentácie, ktoré by porušovali hrubým spôsobom všeobecné normy slušnosti a mravnosti.

1.2. Reklama nesmie obsahovať predovšetkým prvky znižujúce ľudskú dôstojnosť.

1.3. Zobrazenie ženy alebo muža v reklame má byť aspoň v širšom zmysle v kontexte s predmetom alebo cieľom reklamy a súčasne vizuálne stvárnenie takejto reklamy nemá porušovať všeobecné normy slušnosti.

3.7. Reklama nesmie propagovať nadmierne podliehanie sexualite tým, že zobrazuje sexuálne stimuly, poddajnosť, nahotu alebo čiastočnú nahotu ľudského tela nevhodným spôsobom a nesmie bez oprávneného dôvodu prezentovať produkt ako vhodný prostriedok na odstránenie sexuálnych zábran.

Žiadne komentáre: